Ahad, 11 November 2012

BIOS LIFE SLIM

Memperkenalkan
BIOS LIFE SLIM 
bioslifeslimbox.jpg
 
Revolusi Produk Membakar Lemak Badan Melalui Kajian Saintifik Oleh Para Doktor.
Bios Life Slim, Satu-satunya Produk Membakar Lemak
Yang Terbukti Secara Klinikal Lebih Dari 30 Tahun Di Pasaran. 

Clinically proven, safe,  effective, natural product   
for LOSING FAT and INCHES
 
 
Jika saya bertanya, mana pilihan anda samada mahu hilang 2kg atau 2 inch, pasti anda akan pilih untuk hilang 2 inch bukan?
 
 
Bios Life Slim™  ialah cara paling sihat dan selamat untuk mendapatkan saiz tubuh badan yang diidamkan. Hentikan hilang berat semata tetapi hilangkan potongan lemak yang tidak diingini.
 
Bios Life Slim™ ialah dari sumber semulajadi yang lazat daripada campuran fiber dan nutrisi yang termaju, dicipta untuk membantu membuang lemak lebihan yang tidak diingini itu.
Ia tidak mengandungi stimulan, jadi sangat selamat untuk semua lapisan umur iaitu seawal kanak-kanak berusia 6 tahun. Ini bukanlah produk kurus atau pelan diet tetapi penyelesaian kepada masalah obesiti dengan hasil yang berkekalan.
 
Bios Life Slim™  ialah formula pembakaran lemak yang dipatenkan. Keunikan matriks fiber larut dan tidak larut, vitamin, mineral dan antioksida bekerja secara sepadu untuk meningkatkan kemampuan tubuh manusia membakar lemak dengan baik.
Semakin usia kita meningkat, tubuh kita perlahan-lahan kehilangan kemampuan membakar lemak dengan baik. Ini akhirnya menyebabkan tubuh kita menyimpan lemak yang berlebihan.
 
BiosLife Slim bukan membantu tubuh badan daripada menyimpan lemak yang berlebihan daripada makanan yang kita ambil, malah membantu membakar lemak yamg ada dalam tubuh kita. Tiada lagi rasa gelisah, rasa kelaparan dan stimulan.
 
Perubahan ketara yang anda boleh jangkakan ialah PENINGKATAN TENAGA, KEMEROSOTAN SELERA MAKAN dan RASA LAPAR.
 
The most noticeable changes you can expect at first are an increase in energy and a reduction in appetite and cravings.

Apakah Pula Keunikan dan Kehebatan Bios Life Slim?

Bios Life Slim tidak akan sama seperti mana-mana produk lain yang ada di pasaran yang lebih mementingkan kehilangan berat badan berbanding dengan kehilangan atau pembakaran lemak di badan. Ini adalah dua subjek yang amat berbeza. Jadi tidak hairan, ramai yang terpedaya dengan dakyah-dakyah mengatakan kurus dalam 10 hari, 20 hari dan sebagainya. Apa guna kalau berat hilang 5kg dalam 10 hari, tetapi tiada pengurangan dari segi inci di lengan, peha, atau di punggung anda. 
Jadi sebenarnya, apa yang anda lihat di mesin penimbang anda, hanyalah kehilangan berat otot atau 'muscle', air, dan juga 'bone mass' di dalam badan anda. Inilah punca kulit anda akan kelihatan menggelebeh, kerana bukan lemak anda yang hilang. Sanggupkah anda kelihatan menggelebeh ???
Berbeza pula dengan Bios Life Slim, ia lebih memfokuskan kepada kehilangan/pembakaran lemak di badan, berbanding dengan kehilangan berat badan. Untuk bulan pertama anda mengambil Bios Life Slim, mungkin perbezaan berat anda di mesin penimbang hanya 4-5kg, tetapi anda pasti akan akan menyedari pengurangan saiz atau inci di pinggang, lengan dan peha anda. Dengan penggunaan Bios Life Slim secara konsisten selama 90 hari, anda akan lihat perubahan yang drastik pada penampilan diri anda.
 

Apabila Semua Lemak Di Badan Hilang

Sama Ada Di Lengan, Peha, Punggung Dan Pipi

Anda Akan Kembali Kelihatan

Lebih Cantik, Anggun dan Bergaya ;)

 

 

Tersenarai di dalam PDR dan MIMS 

Bios Life Slim adalah minuman revolusi baru dari USA untuk menyingkirkan lemak dengan cepat dan berkesan. Minuman berperisa oren ini adalah sangat popular di USA, Turkey, Germany, Singapore, Indonesia, Australia, Hong Kong, Japan, Korea, New Zealand, India dan sekarang di negara kita, Malaysia.
Walaupun minuman berperisa oren ini mungkin agak baru di Malaysia, tetapi sebenarnya Bios Life Slim telah 30 tahun berada di pasaran. Anda tidak perlu berdiet dan berlapar. Anda hanya perlu minum jus oren ini untuk menguruskan badan anda!
Bios Life Slim satu-satunya produk membakar dan menghilangkan lemak di dalam badan yang dipatenkan dan telah disenaraikan di "Physician's Desk Reference" yang diguna-pakai oleh para doktor dan juga ahli farmasi di USA. Buku ini juga telah dicetak jutaan salinannya setiap tahun. Bios Life Slim juga disenaraikan di MIMS Singapore, di mana ianya  diguna-pakai oleh doktor-doktor dan juga ahli farmasi di Singapura.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan